Artikel ruilen

Hoe ruil ik een artikel?

Mocht een artikel niet aan de verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening. Wij betalen de verzendkosten voor de producten waar je tegen ruilt. Bij het retour sturen van de hele bestelling storten we ook de verzendkosten terug (niet de retourkosten). Je mag ook in een van onze winkels ruilen, uitsluitend met aangehecht kaartje en kassabon.

Ruilen werkt als volgt

  • Vul het retourformulier in dat bij de bestelling is geleverd. Ben je deze kwijt, bekijk het retourformulier online en print hem uit. 
     
  • Je kunt een email sturen naar info@schweigmann.nl met de artikelen die je wilt terugsturen danwel omruilen. Vermeld hierbij het ordernummer en de artikelen die je wilt omruilen. 
  • Je kunt ook inloggen op in je account en hier de retour aanvraag en/of ruiling aanvragen. Zodra wij de retour en/of ruiling ontvangen krijg je hiervan bericht. 
  • Inruilen kan ook in onze winkel in Leeuwarden. Voormelden hoeft hierbij niet.


Mag ik een artikel met korting ruilen?

Ja dit mag altijd, of je kunt het artikel ruilen in een van onze winkels of je kunt de bestelling naar ons retourneren voor een ander artikel, andere maat of het aankoopbedrag terugvragen.

 

Naar welk adres moet ik producten sturen die ik wil ruilen of retourneren?

De retouren en ruilingen kunnen worden opgestuurd naar:

Schweigmann Webshop
Nieuwstad 109
8911 CN Leeuwarden

Verzendkosten van retouren en ruilingen zijn voor jouw rekening. Het opnieuw opsturen van de geruilde artikelen is voor onze rekening.