Klachten

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen ons uiterste best om je tevreden te stellen door een goed product te leveren. Alle artikelen die je hebt besteld worden vóór verzending nauwkeurig gecontroleerd op gebreken.

Als een artikel niet aan je eisen voldoet, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen. Je kunt op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur contact opnemen met onze klantenservice via webshop@schweigmann.nl of telefonisch via 058-2998529. Er wordt dan samen overlegd hoe we dit het best kunnen oplossen. Meestal wordt deze oplossing dezelfde dag nog bedacht en anders zo spoedig mogelijk.

Bij aankomst van je bestelling op het afleveradres, dienen de geleverde artikelen gecontroleerd te worden op eventuele gebreken. Heb je een klacht, dan dien je binnen twee werkdagen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij nemen je klacht dan in behandeling. Indien je het artikel bij een klacht retourneert, zijn de verzendkosten in eerste instantie voor jezelf. Indien wij achten dat je een gegronde klacht hebt, komen je gemaakte verzendkosten voor onze rekening.